HTML

      IMG_20140219_124022.jpgBúboci elkéredzkedett anyukájától Múmocitól és az istállóból kisétált a napsütötte rétre. Vidáman legelészett a friss fűből, meg a virágokból, mint a százszorszép és sárga pipitér.Ahogy legelészett, ugrándozott a réten , észre se vette.hogy egyre távolabb került a tanyától ,ahol élt. 

Közelbe volt az erdő és Búboci legelészés és lepke kergetés közben betévedt az erdőbe és egyre beljebb került.Ahogy körül nézett nem látta a rét ismerős bokrait, hanem magas fákat körös-körül.Nagyon megijedt, mi lesz most vele, hogy kerül haza. Szegény Búboci sirdogálni kezdett:

- Jaj brühühű, bú bú eltévedtem, mi lesz velem !Bú bú boci szomorú...! -ahogy sirdogált egyszercsak egy vékony hangocskát hallott. 

- Hát te kis boci miért sírsz? 

Búboci körülnézett ,de nem látott senkit sem. Lépett egyet.

-Jaj vigyázz, nézz a lábad elé,mert rám taposol,.

Búboci lenézett a lába elé.Hát egy hegyes orrú szürke tüskés valakit látott a fűben.

-Te kivagy ?--kérdezte kiváncsian, mert még soha sem látott ilyen jószágot.

-Én Süni vagyok a sündisznó. És téged hogy hivnak? Miért sírsz?

-Én Búboci vagyok, kis boci és a tanyán lakom mamámmal, Múmocival, és azért sírok, mert a réten szaladgáltam,és betévedtem ide, és nem találok haza.

- Ez itt az erdő és mellette van a rét.Gyere utánnam, majd én kivezetlek innen. - azzal a sündisznó apró lábacskáin elindult, majd ,láss csodát - összegömbölyödött és tüskés labdaként gurult Búboci előtt. Hamaron kiértek az erdőből  a rétre. Amint Búboci meglátta azismerős bokrokat boldogan mondta:

- Bú bú boci nem szomorú, hanem vidám .- megköszönte Sünikének ,hogy segített neki hazatalálni.

Majd egyenesen haza szaladt Múmocihoz a mamájához, aki a tőgyéből finom tejecskével megszoptatta a kis csavargó bocikáját.Búboci boldogan bújt mamájához és megfogadta, hogy máskor nem szaladgál olyan messzire a réten.

IMG_20140219_175245.jpg

Címkék: mese

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagymamamese.blog.hu/api/trackback/id/tr365822284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása